Pohyb

Spal 100kcal za pár minut

19. ledna 2013 v 17:44 | Fu~
myslim že tu chvilku na tohle si najde každej , je to pár jednoduchých cviků , který jsou účiný a zvládne je každej a když to 3x po sobě zopakujete tak máte krásných 300kcal pryč :)

Asi tohle budu praktikovat každý večer před spaním :)

Pole dance // video 2

29. listopadu 2012 v 21:56 | Fu~


mám pocit - ale jenom pocit že je to ta holka z odkazu který jsem zveřejnovala včera :D no zkrátka nemám slov, je perfektní ♥

Pole dance // video

28. listopadu 2012 v 22:22 | Fu~
Tak tahle holka je fakt dokonalá , jako kdyby se vznášela, to neni možný s takovou lehkostí provádí všechny ty prvky , je to sexy, vtipný, skvělá sestava na skvělou písničku no prostě obdiv ♥ no nemám slov , fakt jsem ohromená *.* musí mít takovou sílu , já budu ráda když se na tý tyči udržim tyo, no jsem fakt zvědavá ale těšim se strašně :3

Jillian Michaels - Body revolution

10. července 2012 v 9:57 | Fu~
Hodně blogů, co jsem si všimla cvičí podle Jillian tak já se ani nedivím ona dokáže nakopnout , takže dostala jsem typ od jedný holčiny tady z blogu na tohle cvičení.Cvičila jsem od Jillian 30day shred bohužel jsem vydržela jen do 2.levelu pak protože to semnou nic nedělalo a naopak jsem tloustla tak jsem přestala (měla jsem zdravotní problémy , nebylo to kvůli cvičení) no jeli jsme na dovču a já mám rázem o 2 kg víc než předtim , SUPER. takže co stim ? .. no
Jak říkám Body revolution mi bylo doporučeno , nebo spíš mě to zaujalo a tak si říkám že to zkusím , je to cvičení který trvá 90 dní - 3 měsíce je rozděleno vždy po dvou týdnech což znamená že se cvičení sice opakuje ale né každej den.
V cvičení je zahrnutu jeden den cardio , což je myslim supér odreagování , alespon mě cardio baví :D a jeden den volna :) je teoreticky jedno jak si to rozvrhnete ale protože spousta lidí neví jak na to tak V C.Č. je ukázkový rozdělení.
DVD si mužete bud zakoupit ale myslim že většina z nás uvítá že se dá stáhnout , odkazy pro vás jsou zde :

První měsíc:
>> cardio 1 for phase 1 (odkaz)
> workout 1 for phase 1 (odkaz)
> workout 2 for phase 1 (odkaz)
> workout 3 for phase 1 (odkaz)
> workout 4 for phase 1 (odkaz)
Druhý měsíc :
>> cardio 2 for phase 2 (odkaz)
> workout 5 for phase 2 (odkaz)
> workout 6 for phase 2 (odkaz)
> workout 7 for phase 2 (odkaz)
> workout 8 for phase 2 (odkaz)
Třetí měsíc :
>> cardio 3 for phase 3 (odkaz)
> workout 9 for phase 3 (odkaz)
> workout 10 for phase 3 (odkaz)
> workout 11 for phase 3 (odkaz)
> workout 12 for phase 3 (odkaz)
( zdroj odkazů : http://only-exception.blog.cz )
Moje zkušenost zatím : cvičím teprve týden + občas k tomu přidám zumbu, běh nebo posilovačku apod ale neflákám a to a snažim se o dobrý jídelníček, cvičení mě baví ZATIM:D ale tak myslim že nebude problém ani do budoucna , je sice síla si představit že se takhle budu potit ještě několik měsíců ale stojí to za to! No po prvním týdnu cvičení jsem zhubla 1,5 kg .. což je podle mě dost, každpodně určitě se mi lešpí kondička , hodně cejtim ted svý svaly , trochu trpí ano pohyb, to je nezvyk ale ono to nějak pujde. No kdyžtak napište vaše zkušenosti z BR , jak se vám daří či vás to baví/nebaví apod :)

Typ #2

1. července 2012 v 14:32 | Fu~

Můžete to vyzkoušet

1. července 2012 v 13:41 | Fu~

5 rad při běhání - Jak správně dýchat

2. června 2012 v 19:49 | Fu~
Tak jsem četla pár článku o běhání abych taky věděla o čem běh je a jak při něm dýchat.
Četla jsem na behame.cz ( moc zajímavý web) o různých typech a podobně jen to napíšu asi stručněji
1.Boty - ano tak stim souhlasim hned , když jsem si šla vybrat boty tak jsem měla takovou tu motivaci , prostě se mi chtělo jít okamžitě běhat :D no hlavně SE S NIMA líp běhá jak s normálníma keckama žeo.
2.Pitný režim -asi jasný, jen já při běhání zatim nosim malou lahvičku s vodou abych měla vždy a všude možnost se napít :P
3. Dýchání - asi nejduležitější věc na běhání , četla jsem právě na tom webu uvedeném nahoře a zatim to zkoušim furt ( kdyžjdu do schodů, rychle mńebo prostě jen tak se učim dýchat) ten trik v tom aby jste po 200 metrech neztratily dech spočívá v tom jak se nadechujete pokud se nadechujete víc do hrudníku tak je to ŠPATNĚ ! protože se hrozně rychle zadýcháte ( důvody jsou uvedené na té stránce nahoře) takže se doporučuje dýchat do ,,břicha" pro mě je to do tedka ještě těžší protože na to nejsem zvyklá, má se dýchat pořád v pravidelném rytmu spíše pomaleji a nezrychlovat ani když zrchlíte tempo běhu prostě furt dýchejte stejně. Musim uznat že mi to fakt pomohlo , tuhle radu jsem potřebovala protože já jsem zrovna ten typ co prostě nemuže běhat kvůli tomu že neumí dýchat :XX ale to se ode dneška změní :)
4.Trasa - pro ty co začínají běhat se doporučuje běžet max 20min aby jste se nepřepli , nenatáhli sval nebo podobně .. to že si mezi tom bude dávat pauzi s rychlou chůzí nevadí.Ale opravdu to nepřetahujte pokud se necejtíte na to že uběhnete víc. Postupně budete stejně přidávat až třeba na hodinový běh :)
Určitě se před vyběhnutím rozcvičte 10 minut protahovačka alespoň a nakonci taktéž.
5.oblečení - tohle je asi jedno , samozřejmě ýe se bude běhat líp ve značkovém oblečení určiné přímo pro běh ale NÉ KAŽDEJ NA TO MÁ PENÍZE :P já upřímě bych tolik peněz za to nedala :D

Běhání

10. dubna 2012 v 18:19 | Fu~
Tak co dámy ? jak vám jde cvičení? chci se zeptat jestli někdo chodí pravidelně běhat ? ..
já jsem chodila asi před no skoro rokem .. :D a to nebyl ani týden .. ale přemýšlela jsem že ke svému 30 day shared zařadím i 2x nebo 3x do týdne běhání alespon na 10-20 minut.. konečně už začíná bejt hezky a teplo takže bych venku vydržela.. všichni říkají že během se nejvíc hubne.. tak když už preferuju rychlou chůzy tak běh bych taky měla zahrnout do svého pohybu..
1.Kde běhat ? no běhat se dá asi všude , je pravda že já když pudju běhat u nás na sídlišti tak za těch 10-20 minut potkám 87485685 lidí a ještě ke všemu známých o což vážně nestojim.. V praze je sice plno parků, jenže to má své ale...
nejsem typ abych se někde předváděla a rozhodně stim jak vypadám je mi trapně se procházet i ve fitku .. neni mi to vážně přijemný když procházim kolem hubených a svalnatých lidí a pak kouknu na ty svoje špeky.. no div bych se hanbou nepropadla :D
takže parky a různá místa vyhrazený na běhání jsou pro mě pasé protože tam chodí lidi který uběhnou 5 kilometrů(alespon mi to tak vždycky příde) a já bych po 2 minutách padla :D .. což by bylo vážně trapný..
2.Jak to děláte s pitím ? .. kdybych šla běhat okolo sídliště .. musim prostě si udělat přestávku na to abych se napila . a s flaškou v ruce se mi moc teda běhat nehce jenže co jinýho mi zbývá že ?
3.Berete nějaké podpůrné prášky na podporování spalování ? slyšela jsem o Cernatitu, ale za prvé je to docela drahé a za druhé se do sebe bojim dávat prášky.. naše známá je doktorka a říká že si tim člověk celej rozhodí .. takže to asi vynechám.

VacuShape - recenze

9. dubna 2012 v 22:53 | Fu~
VacuShape
Tak jsem tu s dalším článkem o "pohybu" .Přibližný popis Vacushapu : je to příštroj v kterým je podtlak , ve kterém cca 25 minut chodíte na páse a nastavujete si rychlost a sklon pásu, jsou různý levly a každej má jiný účinek, celý cvičení jste navlečení v "sukínce" jste v ní upřímně uplně narvaní až skoro nedejcháte .. já která nosí velikost M-L tak mě navlíkli do XXS :D je to jako korzet.Za tu dobu co chodíte by jste měli vypít litr vody, navíc v tom přístroji se strašně moc potíte takže doporučuju se i pokud je možnost hned osprchovat :).
Ta záležitost je docela drahá a hlavně účiná až ta po 20 lekcí ( na peníze cca 3000+ ) a né každému to pomůže, ale mužu sama za sebe říct že mě opravdu pomohla bez toho abych držela dietu nebo cvičila.. Nezhubla jsem sice kila ale za 10 lekcí jsem měla stahna, břicho,pas o 2 cm méně bez jakékoliv větší námahy.Chodila jsem 2x týdně boužel né vždy pravidelně takže se stalo že jsem 14 dní nebyla a pak přišla.. :D , ale vážně to zafungovalo.Věřim tomu, že až ted začnu chodit do bodyspace ( podobný přístroj jako vacushape akorát + laser ) Vážně v tomto přístroji .. záleží teda jakou rychlostí jdete ale spálíte okolo 400 kcal takže to určitě účinek má !
Vacue bude samozřejmně efektivnější pokud budute cvičit každý den a držet nějakou měnší dietu myslim zdraví jídelníček :)) já doufám že mi to pomůže.. začnu chodit od příštího týdne :)) a ktomu furt cvičit + dietka :) snad 15 kilo dám dolu za ty 3 měsíce :D

Cvičení Jillian Michaels - 25minut denně a 30 dní tréning a uvidíte rozdíl !

5. dubna 2012 v 19:19 | Fu~
Jillian Michaels je trenérka pocházející z Los Angeles, objevila se v několika amerických pořadech a má vlastní show. Jako malá měla nadváhu a později se s tím snažila něco udělat, což se jí podařilo. Vydala několik zajímavých DVD, která se specializují buď na formování celé postavy nebo určitých partií. Minulý rok se začal vysílat její pořad o hubnutí.
Ti, co zkoušejí její cvičení, jsou velmi nadšeni.

Jillian Michaels cvičení

30 Day Shred je cvičení, které slibuje, že během 30 dnů zhubnete až 9 kg. Stačí jen půl hodiny denně cvičit dle návodu Jillian Michaels. Jedná se o třicetidenní program, který je rozdělen na tři levely. Každý level se cvičí 10 dní. Cvičení se skládá ze střídání kardio cvičení a posilování. Díky tomu budete spalovat tuky i po dané půlhodině cvičení. Jillian Michaels má v tomto programu vypracovaný postup na hubnutí a zformování celého těla. Jillian Michaels cvičení vás bude bavit.
Během tohoto cvičení můžete pěkně zhubnout a také si vypracovat tělo. Stačí se jen půlhodiny věnovat pohybu. Zpočátku jsou cviky lehčí a v třetím levelu jsou cviky nejtěžší. Již po týdnu cvičení uvidíte na svém tělu určité zpevnění, které vás určitě bude motivovat k dalšímu cvičení. Střídá se aerobní a anaerobní cvičení, například skákání a posilování břicha. Ke cvičení potřebujete 2 činky 0,5 - 2,5 kg.
Možná se vám bude zdát cvičení namáhající, ale postupem času si zvyknete a hlavně je to výborná příležitost, jak si vytvarovat tělo a zhubnout. Dále je důležité při cvičení Jillian Michaels držet alespoň menší dietu, což znamená nejezte sladké a tučné pokrmy, jezte pravidelně v malých porcích a nepřecpávejte se. Jen tak můžete vidět velmi dobré výsledky.
Zkoušela jsem zatim jen pár cviků ale něco podbného už jsem dříve cvičila :) ukázka :
celé 25 minutové cvičení naleznete na uloz.to :)) je tam spousta i jiných ketré můžete zkusit :)

CVIČENÍ TABATA - 4 minutý tréning!

5. dubna 2012 v 19:15 | Fu~
gonnabeaskinnyme: aaaaaaabs :)
Tabata je jméno jednoho japonského vědce, který objevil tento zajímavý způsob, jak zvětšit anaerobní i aerobní kondici současně. Je to jeden z těch podivných tréninků, které vypadají, že jsou určeny pro všechny sportovce: pro cyklisty, skateboardisty, olympijské liftery anebo pro někoho, kdo se chce rychle zbavit tuku.
Tato tréninková metoda je tak jednoduchá, ale zároveň tak neuvěřitelně těžká, že ti, kdo ji vyzkoušejí, potvrzují její výjimečnost, ale pak už nikdy nechtějí ani vyslovit její název. Co je to? Je to jednoduché: určete si jeden cvik a odcvičte ho následujícím způsobem:
1, po dvacet sekund odcvičte co nejvíc opakování, co dokážete
2, odpočiňte si na 10 sekund
3, opakujte ještě sedmkrát
To je ono! A po čtyřech minutách máte hotovo. Potom si asi budete muset otřít obličej, protože padnete na podlahu.
Osm sérií po tolika opakováních, kolik jen dokážete vždy s desetisekundovými pauzami - v tom je celá efektivita tohoto cvičení. Dva nejlepší cviky, jež můžete využít pro Tabata metodu jsou dřepy a tzv. "thruster", o němž se ještě zmíním.
Je dobré někoho pověřit zaznamenáním počtů opakování, jichž jste dosáhli, protože vám garantuji, že potom, co "odpadnete" si nebudete pamatovat vůbec nic. Já používám "co nejnižší počet opakování" jako měřítko pro srovnání několika tréninků. Jestliže použijete příliš vysokou zátěž, pak v sériích uděláte přibližně 2 opakování, když si vezměte příliš lehkou činku, pak jich uděláte v sériích okolo 15, i víc.
Předtím, než se zaměříme na výběr a provedení cviků, je třeba, abyste pochopili účel tohoto cvičení. Toto není "osm sérií po osmi opakováních", i když toto schéma se zdá být správné. Jak už bylo řečeno, měli byste provést tolik opakování, kolik jen dokážete ve dvacetisekundových blocích s desetivteřinovými pauzami.
A mimochodem, desetisekundová pauza neznamená, abyste odložili činku do stojanu, napili se, začali mluvit s roztomilou dívkou šlapající na kole nebo se dívali na hodiny, pak šli zpět ke stojanu, nasadili si opasek, natřeli si dlaně magnéziem, prohodili pár slov s kamarádem a pak šli na další sérii. Deset sekund znamená, že dodržíte pauzu právě deset sekund! Žádné šizení.
Je třeba, abyste měli stále na očích hodiny v posilovně během vašeho čtyřminutového tréninku. Zastavte po 20 vteřinách a uložte činku do stojanu (pokud děláte čelní dřepy). Odpočiňte si na 10 vteřin a znovu vezměte činku a začněte dřepovat. Hodiny jsou pro vaše účely nezbytné.
A pamatujte na toto: po Tabata tréninku se sotva dokážete soustředit na další věci. Vaše kroky budou připomínat supící lokomotivu. Můžete si naplánovat cokoliv, co chcete, ale nebuďte překvapeni, že to nejspíš nezvládnete. Proto nechávám našeho psa, aby zaháněl ptáky-mrchožrouty, když sedím jak zbitý na okraji chodníku.
Zkuste alespoň 2x nebo 3x do týdne když nebudete mít čas na cvičení déle :))) osobně nemám toto ještě vyzkoušené ale mužete se nechat inspirovat touto slečnou :)
další videa najdte na youtube :)
 
 

Reklama